blir sjuk av mig själv

jag blir sjuk fysisk av mitt psyke

jag har världens bästa emun försvar jag blir aldrig sjuk och jag avskyr att missa skolan till och med när jag är inne på psyk får jag panik för att jag gör det så jag bruka få åka ditt under uppsyn vilket jag älskar <3

men nu är det såhär jag jag vill sluta på mina antidepresiva som jag nu har gått på i fyra år och min kropp är så van vid det att jag har fått migrän anfall nu i en månad mer eller minde var dag det brukar inte vara så kraftigt men idag/ igår blev det det så jag började kallsvettas och blev sjukt svag, så jag kunde inte gå till skolan

ett vackert litet tips SLUTA INTE PÅ ANTIDPRESVIS RAKT AV UTAN TRAPPANER så ni slipper detta

kizzez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback