5025600 minuter

så nu ska jag berätta om fredagen 
 
jag blev akut in skickad igen 
 
vid 12 tiden fick jag akut ångest attack och fick ringa bup akut och prata lite med dom efter som jag inte hade någon medicin hemma så crille fick köra in mig runt 1 då hela gänget satt ihoptryckta i en kall bil vi åkte till psyket där jag fick gå in på samtal och dom testade mediciner på mig efter 8 st började jag känna mig väldigt ner drogad och fick åka hem, hemfärden var lätt  roande då vi lyssnade på jul musik och försökte hålla humöret uppe, väl hemma deckade jag vid 3 och sov sedan till klockan 6 på kvällen dagen därpå och känner mig fortfarande ner drogad.
 
ja välkommen till en vanlig fredag 
 
 
 
 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: .

kämpa på! jag tror på dig.
kram

2012-10-11 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback