drogen som kallas endrofiner

kämpar emot det, folk kanske inte ser hur wsvårt det är emn tro mig det är det det är ett beroende för kroppen är van vid att bli skadad när du har ångest.

min ångest just nu består av minnen från en period när jag mådde som bäst, det var med mitt ex tänker inte skriva ut namn med tanke på att det är respekt löst och dom flesta vet vem det handlar om så jag skäms inte över det bara för att vara säker.
men iallafall jag har alldrig förstått hur provocerande det är men nu vet jag och jag förstår varfrö folk raderar bilder på sina ex men jag vill inte av någon anledning för även om det är slut så ka  jag skaratta år vissa saker som jag mina gjorde mig lycklig.

när man får ångest av minnen är det bästa att se att man var lycklig och minnas det istället för att sakna, vara glad för man fick uppleva det. - min mamma ♥

  • blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback