the butterfly project

jag gick med i the butterfly project för självskadare runt om i världen
och härmed går jag ur för jag klarar inte det tyvärr rakbladen är som en drog för mig, jag vill komma ur det men fjärilarna hjälper mig inte jag känner bara ett tomt jävla hål som rakbladen kan fylla (eller ja dom öppnar ju men ni fattar) det är så sjuk svårt att inte skada sig.
det går verkligen inte för mig jag ber över att den nya terapin ska hjälpa mig så jag kan börja leva i ett normalt liv, jag vill verkligen att många fler som jag ska få chansen att sluta och verkligen ta den. för ett år sen var jag inte mottaglig för hjälp jag kunde verkligen inte ta emot den det gick inte, jag tog inte medicinerna jag gick inte på mötena jag kunde inte jag orkade inte, all min energi gick åt till att skada mig och ha dubbelmoral till att hjälpa andra stötta dom.

men nu känns det lättare på något sätt jag har en flicka i mitt liv som jag lever för olivia robertsdotter hom är mitt ljus hon är den som får mig att kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback