hopp!


Nu är jag hemma, Men då är det som det ska vara, jag är där jag mår bra.

Jag är så ledsen, jag vill verkligen inte göra er mer besvikna än vad ni redan är på mig, jag är så trött på att alla hatar mig! Jag är värdelös, ful och äcklig och jag vill inte mer. Jag vill inte mer...

När jag skriker på dig, är det jag eller depritionen som skriker?
när jag skriker hör ni mig eller ser ni bara depritionen?
ser ni min smärta eller är det bara depritionen som spökar?

Jag har så otroligt mycket jag vill göra med mitt liv. Jag har längtat efter min 18 - årsdag ändå sedan jag var 11 och insåg att man var tvungen att vara myndig för att få göra saker.

Och vet ni vad jag precis insåg? Jag insåg att jag låter min deprition stå i vägen för mina drömmar. Jag är 16 och jag har inte några drömmar kvar. Jag är för upptagen med att må dåligt för att kunna göra något av det jag vill göra med mitt liv!

funderar på att göra ett video inlägg om varför jag har valt att skriva om detta med psykisk ohälsa

  • blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback