Horrykten.

ja precis som rubriken säger horrykten.
jag blir så arg sur och ångest fylld jag vill inte att det går några jävla horrykten om mig jag får ångest över att bara tänka på det, tycker det är fett dålig stil då jag vet vem det är som har startat det, dom som drog igång det sitter säkert och skrattar åt detta inlägget men det skiter jag i jag blir så jävla fucking pisstrött på att bo här när man inte kan röra sig en meter utan att alla vet det.

för övrigt så är det chill idag har typ bara sovit och vart i stan med livia lid köpt sommar kort och sånt

  • blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske inte ska berätta allting för folk, sitta och prata högt om vem du har legat med irl och hur mycket/många till du ska ligga med.

2012-06-19 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback