jag

jag kommer alltid vara för ''lättklädd'
jag kommer alltid vara lite för slampig 
jag kommer alltid whina över mitt självskadde betende 
jag kommer alltid ha en starkar relation med mina vänner än pojkvän
jag kommer alltid vara svår 
jag kommer alltid vara stor i käften och säga ifrån i onödiga saker 
jag kommer alltid vara mig själv för jag triv med det jag trivs med att vara ''slampig'' jag trivs inte att ha ''mycket'' kläder på mig och kommer alltid vara lättkläd, jag trivd med att vara svår att ha med att göra jag trivs med allt.
 
kizzez 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anon

http://picasion.com/pic64/6f02dfa0c77831746486905cfa164b01.gif

I believe in you c:

2013-01-30 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback